روش ارسال و تحویل

ارسال رایگان برای همه خریدهای بالای یک میلیون تومان انجام می شود.

بررسی اجمالی شرایط تحویل

ارسال بسته ها بسته به حجم محصول  و ارزش و مقصد به کالا رسان های مختلف تحویل میشود. در مواردی که کالا سنگین و حجیم باشد ارسال تا انبار باربری شهر مقصد می باشد.

1. محصول را سفارش دهید و روش تحویل را مشخص کنید

2. یک پیام تایید سفارش دریافت خواهید کرد

3. منتظر بمانید تا در اسرع وقت  سفارش شما برسد

4. سفارش خود را از کالارسان تحویل بگیرید

اقلام کوچک

زمان تحویل استاندارد کالا در 3 الی 7 روز کاری میباشد.

سفارشات بالای یک میلیون تومان : ارسال با پست و پیک موتوری 

رایگان

کرایه ارسال با پست پیشتاز

50 هزار تومان 

کرایه ارسال با تیپاکس و باربری

پسکرایه

زمان ارسال سفارشات

سفارش های قبل از ساعت 16:00

ارسال همان روز

سفارش های بعد از ساعت 16:00

ارسال روز بعد

به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب

آیتم های بزرگ

تحویل استاندارد حداکثر در 10 روز کاری خواهد بود. حمل کالا تا انبار باربری شهر مقصد می باشد. پس از رسیدن کالا به انبار باربری با شما تماس گرفته خواهد شد تا نسبت به تحویل و حمل آن تصمیم لازم را اتخاذ نمایید.

ارسال فقط از طریق باربری انجام می شود

به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب

شرایط تعویض یا مرجوعی کالا

چنانچه کالا در مدت زمان 2 روز پس از تحویل، دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا (نصب و راه اندازی،تنظیمات، نگهداری و استفاده غیر متداول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا، قید شده است) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بردیسام و با در نظر گرفتن شرایط زیر باز پس فرستد.در غیر اینصورت از عودت آن خودداری نمایید.

کالا بدون هیچ گونه خط و خش، ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد.
کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن به همراه فاکتور و کارت گارانتی (در صورت وجود) ، برای بردیسام ارسال شود.
مورد یا اشکال مشاهده شده بر روی کاغذ به صورت شفاف و خوانا درج و همراه با امضا در کارتن کالا ارسال گردد.
هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.
اعلام تصمیم نهایی در رابطه با کالاهای مرجوعی بر عهده بردیسام می باشد. در صورتی که موجودی کالا به اتمام رسیده باشد، و بردیسام امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

لازم به ذکر است کالاهای زیر شامل 2 روز مهلت تست نمی باشند:
1) آنتی ویروس

2) کالاهای دست دوم

3) کالاهای فاقد شماره سریال جهت شناسایی صحیح آنها

4) در صورتی که حداقل یکی از اجزاء همراه کالا نباشد .

انصراف از خرید:

در این حالت تا زمانی که بسته ارسالی از فروشگاه خارج نشده یا کالا به دست مشتری نرسیده باشد، یعنی مشتری کالا را از پست تحویل نگرفته باشد، میتواند کالا را مرجوع کند. بدیهی است هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.

چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی و … باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با بردیسام موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.

سوالات متداول

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر . بردیسام یک فروشگاه اینترنتی است و طبیعتا امکان خرید حضوری در این فروشگاه امکان پذیر نیست. شما براحتی می توانید با چند کلیک ساده نسبت به ثبت سفارش محصول درخواستی خود اقدام نمایید.

فرایند تغییر و لغو سفارش چگونه است؟

شما می توانید با هماهنگی با واحد پشتیبانی قبل از ثبت نهایی سفارش نسبت به لغو یا تغییر آن اقدام نمایید. شماره ی 09366982017 از ساعت 9 صبح تا 19 شب پاسخگوی سوالات و راهنمایی شماست.

فرایند ارسال کالا به چه صورت می باشد؟

ارسال کالا توسط پست - باربری - تیپاکس - پیک موتوری برای شیراز صورت می‌پذیرد.

معمولا تحویل کالای خریداری شده چند روزه است؟

بعد از تکمیل مراحل و ثبت موفق خرید، ارسال سفارش شما بستگی به نوع محصول و کالارسان دارد و معمولا بین 3 تا 7 روز کاری طول می کشد.

ارسال برای شهر شیراز در بازه کاری همان روز

ارتباط با ما

  • 09366982017
  • bardisamshop@gmail.com

ارتباط با ما در شبکه های اجتماعی: